18 Ekim 2012 Perşembe

Biz daha sertini yapana kadar en serti bu : Noisecore/Grindcore


Black Metal'in sertliğinden yakınan bu ne ya bu çok sert diyen bünyeler için özellikle bu türü tanıtıcam. Adından da anlaşılacağı gibi "core" yani punk... ÖRNEK
Noisecore dünyanın EN sert müziğidir. Bu müziği icra edenler onu "Müzikal terörizm", "vahset muzigi", "boş muzik", "kuru gurultu" olarak tanımlamaktalar. Şarkı süreleri 30 saniye ile 1 dakika arasında olmakla beraber 10 saniyenin altına düştüğüde gözlenmekte.  2 saniyelik grindcore şarkısı


Sözleri gülünç, dalga geçmeye yöneliktir. Politikadan vahşet konularına geçebilecek kadar ufku geniş insanlardır (yersen!) Resimde ki gibi bin ladinle dalga geçebilir grubunun ismini Anal Cunt koymaya kadar gidebilir
Hitler sensetif bir adamdı. 
senin matematik hocanı yedim
the internet is gay
technology's gay 
atını yedim
diktatörler süper
bebeğini ateşin üstüne attım gibi... 
Eğlence ve aşırılık için yapılmış başarıya da ulaşmıştır.
dinleyicilerinin "farklı" olma kaygısıyla dinledikleri, sert dinlerim, öperim tribinde ki insanlar oluşturmaktadır. şarkı sözleri anlaşılmazdır. zaten anlaşılmaması daha iyidir. orani burani kesip yemek istiyorum gibi sözler duymak istemiyorsanız...

sabah okula tufekle gelen bir ortaokul ogrencisinin sinifta saga sola ates acmasini konu alan bir kisa filme fon olabilecek şekilde "muzikler" ureten turdür. eğer siz de muziğin duyguları yansıtan birşey olduğunu düşünenlerdenseniz, bu müziği yapanların, duygularını müzikle ifade etmeyi seçmiş olmalarına şükretmelisiniz diye düşünüyorum.
 
Türkiyemizde noise ve grindcore grupları CENOTAPH, KUAFÖR CENGİZ UCK GRIND, SAPIK İNEK, SAKATAT.



BEĞENMEDİYSEN DİNLEME ZORLA DİNLETMİYORUZ BEN DİNLİYORUM VE BOĞAZINI BİRGÜN PARÇALAMAK İSTİYORUM

-BRUJAH-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder