3 Kasım 2012 Cumartesi

Özentileri Sevelim, Koruyalım...

İnsan neden özenir?  Bu soruyu hepinize sormak isterim neden niye niçin?!!! İnsanoğlu ister, insanoğlu özenir, insanoğlu her şeyin tadına bakmak ister. insanoğlu sabırsızdır, parmak alıştırması yapmadan solo atmak ister ama hayat kısadır, her bir evrenin damakta baş tad bıraktığını nerden bilsin adı üstünde insan bak gene misantropik duygularımı kabarttın!!!

Eğer metal/rock camiasına tanıdıkların sayesinde girdiysen özenti olma olasılığın tek başına başlayanlara nazaran daha az. HA HA bu camiaya tek başına tutunmaya çalışanlar zavallılar. sizin başınız pamuk çiçeği kadar yumuşak. İdeolojiyi bilmezsin, arşivin yoktur,  ama sorsalar senden kralı yok hadi canım hadi şeker kardeşim hadi oradan elim ayağım titriyor!
bir de şuna kıl olurum, kendi iç sorunlarımız olan özentilerle uğraşırız. ya boşverin koyim özentilere salıverin  özentileri takılsınlar sonra gelsinler eğer içilerinde biraz müzik sevgisi varsa doğru yola gelecektir hepsi, raad olun. nerden mi biliyorum sırıttığımı görüyor musun?  hanım pompalımı getir!!
Ben metal müziğe koRn ile başladım ilk 3 yılım poser metalci olarak geçti. 3 yıl çok uzun bir süre. ee sonra ne oldu zamanla araştırdım sevdim özentilik evresini geçtim ve geriye baktıgımda artık eski bene gülümser oldum. 
özenti adam şov adamıdır. metalci olmakla gurur duyar şov yapar metal giber der. ama bilmediği durum şudur metal müzik karizma bir müzik değildir metalci adam cool da değildir olsa olsa gariptir toplum garipleri sevmez.
"metal müziği dinlemeyi çekici kılan birşeyde metal sana yalnızlıgını gidermez sadece senden daha büyük birşeyin parçası olduıgunu hatırlatır. bu müzik asi kölelerin müziğidir. bu müzik dışlananların müziğidir. eğer garipsen, seri katillere takmışsan, futbol sevmiyorsan havalı geçinmek için değil, zaten havalı birşey değil, olsa olsa garip görünürsün, kimse garip olmaz istemez, nasıl oldugunu anlamadan garip olur çıkarsın"
diyor adını unuttuğum bir üstad
"metal bir camia olduğu için ayakta kaldı. bayrağı gençlere, arkadaşlara veriyoruz. bu benim için bir hayat tarzı. kalktım mı, her şeyden önce bir slayer koyarım. bazı insanlar uyanır, gazete okur, kahve içerler. ben slayer veya testament dinlerim. kanımda, nefesimde metal var."

joey severance, metal a headbanger s journey, harbisi budur işte ötesi yok.


"abi çok pis bilekçiyim black eyed peas dinliyorum" diyene ekmek atın taş değil! sende hafız gansın rasıs diye bir grup var bomba demeyin onun seviyesine inmeyin yoksa lağım faresinden farksız olursunuz. 

onu yermeden "aslında hedefin doğru yolun yanlış deyin yol gösterin grup önerin felsefeyi anlatın" arşivi olması gerektiğini söyleyin dinlediği grupları araştırsın, ilginç anektodlar öğrensin kendinizden örnek verin abi yermeyin şu özentileri sonra ters psikoloji yapıyor.
özenti özenti özenti şu laftan öyle soğudum ki, herkes birbirine özenti diyor, herkese kalsa tek gerçek metalci o diğerleri yalan, ben bile ne kadar kullandım kusucam birazdan yuksek müseadenle öagrghhhh, aaa dün sabah yediğim menemen mi o dur şuradaki domateside alıyım ... grup t shirti giyen özenti oluyor, isteyen istediğini giymekte hürdür kardeşim, bizim toplumumuzun kanayan yarası kimse kimseye saygı duymuyor insan düşünen varlık neden düşünceler yüzünden savaşlar çıkıyor? (nerden nereye) sizde özenti özenti diyip kibirlenen kafirlerden olmayın kafamın etini yemeyin herhangi bir düşünceniz varsa okuyun araştırın bilgi sahibi olun önemli olan balık vermek değil balık tutmayı öğretmek?

----MALKAVIAN---


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder