15 Kasım 2012 Perşembe

METALCİLERE SIK SORULAN SORULAR


“Ne anlarsınız şu böğürmelerden?”

Her metalcinin (özellikle black metalcilerin) karşılaştığı sorular arasında ilk üçe girecek bir sorudur. Ne mi anlıyoruz. Kendimizi kaybediyoruz. Ya da daha doğru bir tabir olacaksa bateri-elektro-solist üçlemesinde kendimizi kaybediyoruz. Bu üçlemede –ki ben buna kendimce bermuda şeytan üçgeni diyorum- sıkça kaybolurum, kendime geldiğimde ise etrafımdaki insanların ürkek bakışlarına kurban gitmeme sebep olur. Sanki çok garip bir şey headbang yapmak. Yahu sen daha küçücükken beşikte bir o yana bir bu yana sallanıyorsun sorun olmuyor da ben ritimle kafamı sallayınca mı garibine gidiyor? Gitmesin!


 “kedi kesiyor musunuz?” 

Bir diğer karşılaştığımız soru ise “kedi kesiyor musunuz?” evet kesiyorum. Önce kafasını kopartıyorum daha sonra çamaşır suyuna batırıp temiz kurbanımla ayin yapıyorum. Bir kere metalciler satanist değillerdir. Şunu kafanıza sokun artık. Tamam sertiz, kendimize göre tarzımız, konuşmamız, şakalaşma şekillerimiz var. Bu bizim saanist olduğumuzu göstermez ki.

“Neden siyah giymiyorsun?”
Bilirsiniz metalci olmak bizim dışımızdakilere göre siyah giyinip, gözlere sürmeleri çekip, deri ceketleri de sırtımıza atıp Harley’lere atlamaktır. Değil arkadaşım. Sen fazla 80’lerde kalmışsın.her metalci illa siyah giyecek diye bir kural yok. Olmayacak!

“Belki sana küfrediyor?”
Bir başka karşılaşılan tepki ise “belki sana küfrediyordur ne biliyorsun?” ben bunu ne zaman duysam gülerim. Neden mi? Bana bunu söyleyen genelde rapçi tipler olur.kendi şarkıları bana göre küfür üzerine kurulu(bu arada Rap müziğe saygım var elbette ancak onu katledenlere geliyor bu sözüm,teşbihte hata olmaz)

”oğlum-kızım kapat şu gürültüyü. Ağrımıyor mu başın sabahtan akşama kadar?" 

Gelelim ailelerin tepkisine.”oğlum-kızım kapat şu gürültüyü. Ağrımıyor mu başın sabahtan akşama kadar bam bam bam! Beynim patladı vallahi.” İşte bu noktada yapacak bir şey yoktur. Emir büyük yerden. Takarsın kulaklığını, odana geçer müziğinle baş başa kalırsın. Yine sert taviz vermeyen kızgın genç olarak kalırsın.
-Gölge-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder